Silversmideskurs!

Så roligt! Jag är fullkomligt "toppad". Det har varit en otroligt lärogivande kväll! Att smida och framställa smycken i silver kräver tålamod, tid och nogrannhet. Det är långt i från billigt och jag inser att jag borde kolla upp huruvida ett "starta eget bidrag" skulle vara möjligt? Det krävs stora inköp nu i början, främst en massa dyra verktyg! Jag har mycket att göra till nästa vecka. Att starta upp något som detta kräver en hel del tid och kunskap:).

JAg kommer att redovisa mina "skapelser" efterhand, så ni får möjlighet att följa med under kursen och även betygsätta mitt arbete.

Mina bilder på min kollektion skulle ha varit upplagda i dag, tyvärr blir det inte så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0