MIN RING och annat!

Ska som tidigare nämnt fortsätta på min ring, dock har ng namnbrickor prio.... och sen vill jag även hinna med att göra tre silverberlocker, en pingvin som skall finnas i barn- respektive vuxenstorlek, en katt samt ett hjärta.... oj, oj.. tyvärr har jag redan avverkat halva kursen... men simma långsamt, finns ju fler terminer att gå!!!! Vill ju handla allt som behövs, dock är det riktigt dyrt och om jag säger så här...att det är näst intill omöjligt att göra ng vinst med detta hantverk...och dessutom intygade skatteverket detta när jag ringde och förhörde mig om att starta eget... Men roligt är det, får dock ta en dag i sänder..................kram och godnatt...PS:hoppas grannen har tid i helgen för mina andra bilder..DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0