Lilla Anna, mamma, lycka ring samt smycket unik!


Lilla Anna är det mindre hjärtat, en berlock som är handgjord i 925 silver och som är tillägnat alla barn som kämpar för sina liv! Anna är inskrivet i hjärtat och detta hänge tar jag ca 130 kr för beroende på aktuellt silverpris. (ca 2 cm)

Hjärta mamma, är ett hänge, som är dedikerat till min underbara mamma, med all kärlek. Jag har även stansat mina barns namn, så hon kan bära dem nära 50 mil bort! kostnaden för ett sådant smycke, utan kedja är ca 180 kr (ca 4 cm)

Ring Lycka, min egna ring, gjord med inspiration från min underbara familj! kostnad för denna ring ligger på ca 520 kr.
 (ca 8 cm) 

Herrberlock, UNIK. Veni, vedi, vici, är mitt hänge som jag gjort till min absolut bästa vän Armin. Utan kedja kostar denna runt 400 och uppåt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0